nie potrafi sobie wyobrazic...

Tutaj rozmawiamy o wszystkim co dotyczy NLS w zamkniętym gronie TYLKO dla wtajemniczonych. Dostęp do tej części forum mają tylko absolwenci warsztatów NLS oraz Ci, którzy kupili warsztat NLS na CD. <br>
<b>UWAGA ! Zanim napiszesz do admina w sprawie dostępu do tej części forum przeczytaj to co admin napisał w częsci "Ogłoszenia admina" !!! </b>

Moderatorzy: admin, Lech Dębski, yebi69, Sowa_sensei, Moderatorzy

menic
Posty: 33
Rejestracja: czw mar 31, 2005 3:53 pm
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontaktowanie:

nie potrafi sobie wyobrazic...

Postautor: menic » sob kwie 09, 2005 12:40 pm

Wczoraj postanowiłem zobaczyc jak to jest naprawde z tym NLSem na własnej skorze. Za racji ze jestem raczej zielony w tych sprawach, to nie zakladałem ze jakies cudy zaczna sie dziac. No musiałem sprobowac :>
Zagadałem przez gg jakas dziewczyne w wieku 19 lat. Na poczatku tak jak nie raz czytałem nalezy wyływac stany zaciekawienia z zabieraniem cukierka i takie tam, co nawet mi zgrabnie wychodziło
Ja: (Piątek 08.04.2005 21:09)
czesc :)
agat: (Piątek 08.04.2005 21:09)
cze
(Piątek 08.04.2005 21:10)
kim jesteś??
Ja: (Piątek 08.04.2005 21:10)
jak narazie jestem dla ciebie kims zupełnie nie znajomym..
podobnie jak ty dla mnie
ale.....
agat: (Piątek 08.04.2005 21:11)
ale...??
Ja: (Piątek 08.04.2005 21:11)
ale pewnie i tak nie chcesz wiedziec kim moge byc :P
agat: (Piątek 08.04.2005 21:11)
to zależy
Ja: (Piątek 08.04.2005 21:12)
jezeli nie jestes osobą ciekawą... pragnąca przezyć....
miłe chwile
(Piątek 08.04.2005 21:13)
to mozesz juz zamknąc okienko....
agat: (Piątek 08.04.2005 21:13)
aha
no to jeszcze nie zamykam

Potem jeszcze rzuciłem kilka patternow no ale dostałem odpowiedz ze takie rzeczy (fascynacja osoba, zasłuchanie/zaczytanie) moga sie wydarzyc tylko jak sie rozmawia na zywo. Zgodziłem sie bo gg to nie jest pełna forma komunikacji.
agat: (Piątek 08.04.2005 22:43)
aha no zdaza sie
(Piątek 08.04.2005 22:45)
oki nie mam wiecej pytan