już nie petent, jeszcze nie NLS`er

Tutaj rozmawiamy o wszystkim co dotyczy NLS w zamkniętym gronie TYLKO dla wtajemniczonych. Dostęp do tej części forum mają tylko absolwenci warsztatów NLS oraz Ci, którzy kupili warsztat NLS na CD. <br>
<b>UWAGA ! Zanim napiszesz do admina w sprawie dostępu do tej części forum przeczytaj to co admin napisał w częsci "Ogłoszenia admina" !!! </b>

Moderatorzy: admin, Lech Dębski, yebi69, Sowa_sensei, Moderatorzy

VOLVO
Posty: 68
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:33 am
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

już nie petent, jeszcze nie NLS`er

Postautor: VOLVO » ndz lut 20, 2005 3:51 pm

witam wszystkich stałych bywalcy tego forum.
od czwartku studiuję CD i czytam posty na tym forum. Daję sobie kilkanaście dni na wchlonięcie tych wszystkich informacji i powtarzanie zwrotów tak, aby przychodzily mi do glowy naturalnie. doszedlem do wniosku, że z NLSem jest jak z sytemami walki, na poczatku wszystko wydaje się trudne, ale po poświęceniu czasu na utrwalanie określonych zachowań powstaje coś co nazywa się pamięcią mięśniową i chyba wszystkim tutaj obecnym zależy na tym a przynajmniej zależało gdy zetknęli się z NLS 1-y raz aby wypracowac w sobi eautomatyzm reagowania na zachowanie kobiet. Ja trafiłem na NLS w internecie w sierpniu, całkiem przypadkowo... szukałem czegoś o budowaniu motywacji i jakoś wpadła mi w łapy stronka o NLP a później potoczyło się z górki. Narazie nie mogę się z wami podzielić doświadczeniami z wykorzystywania technik NLS, ale jako petent (hehehe )mam całkiem spore doświadczenie i w najbliższym czasie opiszę wam kilka sytuacji jakie mi się przytrafiły dotychczas. opiszę je nie po to, że pochwalić się wlasnymi dokonaniami, bynajmniej nie taki jest mój cel, chcę po prostu napisać o swoich spostrzeżeniach (porażkach) i różnych rekacjach dziewczyn, które zaczepiałem i zagadywałem w rozmaitych sytuacjach a reakcje te były na prawdę skrajne, od takich gdzie samoocena leciała mi na łeb na szyje po takie w których miałem ochotę