Znaleziono 20 wyników

autor: LEPSZY MODEL
pt gru 09, 2005 1:56 pm
Forum: Dyskusje ogólne
Temat: ZAMKNIĘTE EMOCJONALNIE
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 4540

ZAMKNIĘTE EMOCJONALNIE

Chciałem tutaj zrobić małą ankietęna temat Jakie dajecie komplementy, otwarcia i w ogóle jak podbijacie do lasek zamknietych emocjonalnie(względnie pozbawionych uczuć) Jakoś mnie komplementy do takich nie wychodzą.... a jest ich dużo. Przecież to prawie kazda dziana laska lub typ bizneswoman:P Dzięk...
autor: LEPSZY MODEL
pt gru 02, 2005 3:51 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: LASKA NIE CHCĄCA SIĘ WIĄZAĆ...
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3739

XXXXXXXXXXX

No w sumie faktycznie nie zbyt to wyszło jak popatrzyłem na to jeszcze raz, ale jakoś nie mam przekonania do pytania dziewczyny
"co jest dla ciebie wazne w..." bo żadko kiedy da mi odpowiedź(jej słaby punkt będący sposobem na nią...)
Chyba, że jakoś nie tak pytam...??
autor: LEPSZY MODEL
pt gru 02, 2005 12:39 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: LASKA NIE CHCĄCA SIĘ WIĄZAĆ...
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3739

xxxxxxx

Wiem jak ona wygląda.... to nie jest w ciemno... Poza tym interesuje mnie taktyka jaka trzeba przyjąc w sytuacji kiedy laska nie chce mieć faceta( nie chce tez stosowac praktyk fizycznych), a za bajery mnie podziwia, że jestem ideał,itp. Tam jest coś źle zobione w WYWOŁYWANIU STANÓW EMOCJONALNYCH w ...
autor: LEPSZY MODEL
czw gru 01, 2005 1:48 am
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: LASKA NIE CHCĄCA SIĘ WIĄZAĆ...
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3739

LASKA NIE CHCĄCA SIĘ WIĄZAĆ...

WITAM WAS Mam nastepujący problem: Wykombinowałem numer gg do fajnej laski i przeprowadziłem kilka rozmów i kawałki wam napiszę bo uwazam, ze wszystko zrobiłem dobrze, ale dalej coś nie działa... Ja (23-11-2005 22:47) ale wiem, że jesteś trochę zrobiona w konia przez facetów i przez to jesteś nieufn...
autor: LEPSZY MODEL
pn maja 02, 2005 3:52 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: Podchodzenie do lasek w małym miescie
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 10978

DO MENICA

1.Jeżeli chodzi o ulicę to spytaj kogoś bardziej dśoświadczonego, 2. Sklepy: to ja wchodzę na pewniaka(postawa) +oczy (takie lekko przyprózone, penetrujące spojżenie) myślę, że wiesz o co chodzi...:) i można po psfsku się niby p[rzypadkowo otrzeć o siebie, potem oczy i zalezy co kupuje można (np. ja...
autor: LEPSZY MODEL
pn maja 02, 2005 3:31 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: Podchodzenie do lasek w małym miescie
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 10978

POŻERANIE:)

Teraz to rzeczywiście wszystkie się oglądają, ale jest maj..., poza tym ja lubię się wytroić, perfumy, itp. :) Ten cytat "Trudno..." to był do tego "MISia" bo trochę niejasno się tam wyraziłem:) P.S. Do menica: Jak laska nie ma perfum(nawet jak ma w sumie...) albo jak ma hujowe ubranie to ja zawsze ...
autor: LEPSZY MODEL
pn maja 02, 2005 3:11 pm
Forum: FAQ i opinie - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania do uczestników szkoleń i posiadaczy CD
Temat: promien i kopula
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 14359

MAM PYTANIE

Na mnie jakoś wogule nie działają te wszystkie afirmacje...
Czy ja je źle wykonuję czy chodzi jednak o to jak w technikach
relaksacyjnych, że w niektórych opornych przypadkach
trzeba to robić w większej ilości aż zacznie działać...
autor: LEPSZY MODEL
pn maja 02, 2005 3:07 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: Podchodzenie do lasek w małym miescie
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 10978

"Trudno ...co zrobić" Kiedyś pierwsze kroki robiłem na blacharach,
a teraz dyskoteki omijam z daleka tylko rozpracowuję porządne...:)
autor: LEPSZY MODEL
pn maja 02, 2005 3:05 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: Podchodzenie do lasek w małym miescie
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 10978

Coś mi ten NLS przeciętnie wychodzi, ale fakt, że jeszcze nie byłem na kursie, a na płytach wiedz nie jest dokładnie poukładana, ale zaczynam łapac o co chodzi i to powyżej to chyba najlepszy mój wymysł...:) faktycznie 2 laski się na mnie rzuciły...:) P.S. Niech żyje 'MIŚ" i ...woda brzozowa:)
autor: LEPSZY MODEL
pn maja 02, 2005 2:46 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: Podchodzenie do lasek w małym miescie
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 10978

GOTOWY KOMPLEMENT

ZAPODAM WAM DOBRY KOMPLEMENT, chociaż sam nie wiem... ani to komplement "na zazepienie" ani tez zaden pattern. jest to dobre rozpoczęcie jak laska już jest w stanie zaciekawienia: "JEST PANI BARDZO PORZĄDNĄ KOBIETĄ aż naprawdę zadko mi się udaje takie spotkać... Kiedy zaglądam pani w oczy to pani sp...
autor: LEPSZY MODEL
czw gru 30, 2004 7:17 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: Kobieta podrywaczka
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 5536

Kobieta podrywaczka

HEJ Mam problem Zajmuję się panienką względnie trudna i okej wszystko co chciałem to dostałem przy okazji jednak się zakochując bo jest bardzo kobieca i wogule super tyle, że ma jedną wadę... NIE JESTEM JEDEN... Nie jest to na pewno zadna cholera, ale jednak jeden facet jej nie wystarcza... Z tego c...
autor: LEPSZY MODEL
pn wrz 20, 2004 8:22 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: nowy adept
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7024

A JEST SPOSÓB NA...WIEK

Jest taka sytacja, że ja mam 19 lat i interesuje mnie w jaki sposób mogę wyrwać panienkę "typowo dyskotekową" (czyt. blachara) na dyskotece, ale jakieś 5,6 LAT STARSZĄ od siebie... PROBLEM W TYM TKWI, ŻE TAKA WYGLĄDA JAK KATE RYAN, A JA TAK JAK ADAM MAŁYSZ 7 lat wcześniej (NIE WSTYDZĘ SIĘ , ŻE ONA J...
autor: LEPSZY MODEL
pt wrz 17, 2004 2:00 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: nowy adept
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7024

BRACIE TUPAK

ALEŻ BRACIE SENIORZE... Oceniając sam NLS jest to najlepsze narzędzie do wyrywania lasek!!! Ma natomiast mamy mniejsze doświadczenie... Wierzę jednak w 100% że kiedy będę już miał taki staż jak ty to nie bedzie problemu z rzadnym przypadkiem... Poza tym uważam, że wszystko jeżeli wszystko naraz bym ...
autor: LEPSZY MODEL
czw wrz 16, 2004 11:31 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: nowy adept
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7024

HEJ

SPROSTOWANKO

Jak ktoś ma sposoby na złapanie kontaktu z takiego typu dupami
to zapodajcie.
Tylko o to chodzi nie będę oczekiwał na wszystko sposobów
bo to by było bez sensu..
POZDRO!!!
autor: LEPSZY MODEL
czw wrz 16, 2004 10:58 pm
Forum: Zapytaj Guru NLS
Temat: nowy adept
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7024

DZIĘKI-SPROSTOWANIE

DZIĘKI WAM ZA PODPOWIEDŹ!!!!!!!! To jest prawda ze starszą się lepiej gada niż z małolata o ile małolata czy dyskotekowa blachara chce wogule pogadać...jeżeli nie ma przedtem niewerbalnego...działania, ale my jako profesjonaliści powinniśmy nawet dla zwiększenia naszych kompetencji mieć sposób na ka...

Wyszukiwanie zaawansowane